قوانین و مقررات

قوانین و مقررات ثبت سفارش در سنجش نوین

1- تمامی کتب ارائه شده پس از انجام مراتب سفارش و اتمام مرحله پرداخت پیگیری می‌شوند.

2- گارانتی تعویض کتاب بابت مشکلات چاپ (سفید بودن صفحات، کم بودن صفحات، معکوس بودن صفحات) از زمان تحویل به مشتری تا حداکثر یک هفته بعد از آن پذیرفته خواهد شد.

3- به علت تعداد زیاد عناوین روی سایت ممکن است بعضب از کتاب‌های فعال روی سایت در انبار موجود نباشد. در این صورت پس از ثبت سفارش به خریدار اطلاع رسانی خواهد شد. (در صورت عدم موجودی کتاب با شما تماس گرفته می‌شود و در صورت رضایت کتاب با تاخیر به دست شما خواهد رسید و یا هزینه عودت می‌شود)

4- پردازش و بررسی تمامی سفارشات از فردای روز ثبت سفارش انجام می‌گردد و در صورت عدم مشکل و با توجه به نحوه حمل و نقل انتخاب شده از سوی مشتری، بسته ارسال خواهد شد.

5- زمان تحویل کتاب و مسئولیت کلیه مرسوله‌های پستی پس از تحویل به اداره پست بر عهده آن اداره می‌باشد. و این فروشگاه جهت پیگیری مرسوله موظف است کد مرسوله پستی را به خریدار تحویل دهد.

6- قیمت کتاب‌ها را برحسب نرخ اعلام شده توسط ناشر (قیمت پشت جلد) بروزرسانی می‌کنیم و در صورت کاهش یا افزایش قیمت مراتب متعاقبا به مشتری اعلام می‌گردد.

7- اطلاعات مشتریان (آدرس، شماره تلفن و…) صرفا در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر می‌باشد و به هیچ عنوان در اختیار شخص سوم قرار نخواهد گرفت. لذا توصیه می‌شود شماره تلفنی که پاسخگوی آن هستید ثبت شود.

8- آدرس پستی و شماره تماس بایستی دقیق و کامل درج گردد و در صورت اشتباه بودن مسئولیت آن بر عهده مشتری است. همچنین هزینه ارسال مجدد بسته به عهده خریدار می‌باشد.